JUST NU: På balkongen

Jag sitter just nu på balkongen och njuter av solen. Ovanför oss bor en förvuxen fjortis som i skrivandes stund spelar E-type - Paradise, på högsta volym med balkongdörren vidöppen samtidigt som hon pratar i telefon med en av hennes vänninor. Hon vet mycket väl att jag sitter under och hör allt. Jag sitter och tänker - självdistans självdistans.

Citerar samtalet som just nu pågår:

"Christoffer ba ringde mig igår natt och sa att jag skulle dra åt helvete. Han ba sa att han aldrig ville prata med mig mer.
Vafan har jag gjort liksom?
Lyssna nu. Han ba: ska Du ta bort dina tatueringar snart eller? Han ba: Jag skulle göra det. Sen ba: Haha fy fan vad soft.

(Paus break för att nynna på Paradise-låten)

HALLÅ NÄR KAN JAG HÄMTA UT MITT HALSBAND!!! Är det om tio dagar eller. Jag är skitlack!
Men du jag måste ringa syrran. Hon ba förut: ring mig bitch jag måste snacka med dig. Jag måste ringa henne nu. Ring mig sen när du snackat med killen du låg med inatt. Okej puss hej!"


Samtal med syrran samtidigt som E-type - This is the way spelas:

"Hej! Vad gör du? Du vet du jag var tvungen att låna pengar av Fredrik för att kunna köpa cigg, jag är liksom as fattig hela helgen nu. Fan kan du inte komma över? Okej vi ses snart då. Puss puss hej."

Detta samtal har hon på balkongen ovanför och precis alla i området hör. Det bästa med detta är att hon är över 30 år.







Kommentarer
Postat av: Jonas G

Haha, kul granne de där! Du har glömt att skicka ett mail till mig! :)

2009-05-03 @ 12:41:49
URL: http://jonesgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0