Mina teve vanor

Tittar väldigt sällan på teve. Dels för att jag inte har tid och dels för att det mesta som visas intresserar mig inte. En annan anledning kan också bero på att min kära flickvän har en viss förmåga att alltid bestämma vad som ska visas hos oss.

Hon följer dessa program maniskt: Alla amerikanska reality serier, alla matlagningsprogram-serier, Desperate housewife, Gossip girl, Scrubs, Two and a half men. Som ni förstår får jag inte mycket teve tid.

När jag väl tittar så är det antingen sport eller nyheter. Det enda relevanta enligt mig.

Men.

Nu har jag upptäckt Hjärnstorm som går på SVT. Det är exakt den typ av program jag efterfrågat. Ett program där man lär sig om viktiga saker om hur vi människor funkar. Och det bästa är att det visas på SVT Play. Ingen reklam, inga avbrott. Bra SVT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0