Frånvaro, deaktiverad.

By Runnestig

Då så, då va ja tillbaka.

Man skall väl ha lite ursäkter och så men det blir bara löjligt.

Åkte ur kvarten igår mot ett mkt bra AIK som jag önskar all lycka till.
Musten gick ur oss efter sudden förlust i den andra matchen då vi var bättre tycker jag.
Jag kom igång på slutet av matchserien, igår va min första match från start, innan dess har jag tuggat knopp.

Hade gärna spelat vidare säsongen såklart men nu kan man lägga fokus på allt man annat så som, familj, jobb vänner.. om jag har ngr kvar...

Svårt och tippa vinnare av guldet i år. rent spontant har klassen sjunkit avsevärt på serien i år jämnfört med tidigare, kanske har med 14 lag och göra eller att lagen tappat vikiga spelare.

På återseende.

#44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0