NY GÄSTBLOGGARE!

Då var det dags igen. I TV- och filmbranschen brukar man säga att när en TV-serie anses vara lyckad är när kända skådespelare gästspelar i några episoder. Jag kan se likheterna i min blogg. Jag påstår inte att min blogg är lyckad. Men jag kan inte heller påstå att den är misslyckad.

Jag har bjudit in en person som kommer bjuda oss på ett och annat. Personen i fråga driver en egen och otroligt populär blogg men har valt att hoppa på det ångande ryanh.blogg.se-tåget på obestämd tid. Denne gör detta vid sidan av sitt eget bloggande.

På måndag nästa vecka är premiärdagen för gästbloggaren att ta plats i rampljuset. Jag kommer dagligen släppa information om denne där ni får försöka klura ut vem det kan vara.

Gästbloggaren kommer personligen avslöja vem som listade ut dennes identitet först i premiärinlägget på måndag.

Detta kommer bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Svårt, Runnestig it is.

2009-01-28 @ 20:26:36
URL: http://sebastiantapognani.blogg.se/
Postat av: Höglund

PD?

2009-01-29 @ 17:22:34
URL: http://howlinhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0