MATLOCK LÄMNAR CHOCKBESKED



Mattias Bergström eller som ni läsare
känner honom som: "Matlock" har sagt upp sig på Ryanh.blogg.se.

Anledningen till detta är att kritik har riktats mot honom gällande bloggningen en kortare period där han tycker att den kritiken är obefogad. För att göra alla parter nöjda, enligt honom själv, lämnar han nu Ryanh.blogg.se omgående.

- Jag har inte tid att lägga ner så mycket arbete på bloggen därför har inläggen inte vart allt för kvalitativa. Hemskt ledsen till mina fans men jag tror att detta är den bästa vägen för alla. Jag kanske kommer tillbaka då min motivation att skriva är större.

Hur ser ni på Ryanh.blogg.se på Mattias plötsliga avhopp?

- Vi på Ryanh.blogg.se tycker givitvis att detta är otroligt tråkigt. Vi är även otroligt nöjda över Mattias jobb hos oss. Vi ser gärna att Mattias återkommer och fortsätter leverera sina ironiska inlägg som han tidigare gjort med bravur. Trivs man inte med situationen och har man inte motivationen så är det svårt att leverera - jag vet personligen hur det är. Vi förstår honom till hundra procent och skiljs med no-hard-feelings, utan önskar honom lycka till i framtida åtaganden. Han kommer alltid vara varmt välkommen tillbaka avslutar Ryan Halldén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0