Vet inte om jag kommer vara kvar som gästbloggare längre.

RUNNESTIG. Redan i mitt andra inlägg riskerar jag att bli utslängd som gäst bloggare då jag villgt kan erkänna att jag ser fler fördelar med PC framför MAC.

Om ni inte hör mer från mig så är detta det sista jag skrev. Tack för allt! (ni vet vem ni är.. mamma, pappa, svenska folket mm )

Jag tycker att mac oustanding vad gäller design, driftsäkerthet och till och med användarvänlighet. Men varför jag gillar PC mer är mest för att hela världen (i alla fall den jag jobbar i) använder PC mestadels.  Enklare kommunikation och inga krypterade filer.

En annan anledning är att jag gich in och skaffade mig denna underbar maskin i förra veckan. Visst iphone kan nästa allt som den kan men inte alls samma typ av lur. För mig är den perfekt + att jag tycker att de lyckats med designen. riktigt bra!
/Peter Runnestig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0