Många roliga saker.

RUNNESTIG. Idag hade jag ett otroligt intressant med mr. X3M ang. nya blad.

Det är en förmån man har om man spelar på denna nivån att man typ kan rita sitt egna blad.. eller ja berätta vilka egenskaper som man vill ha och vilka egenskaper man vill ha från andra blad. För i ärlighetens namn är de flesta bladet ganska lika varandra. Men ändå upplevs dem som helt olika!

Igår hade vi spelarmöte där mkt bra saker kom upp, mycket att prata om men vi kom väl fram till att vi måste höja oss individuellt och lagmässigt för att göra ett bra slutspel.

Rolig vår har jag att se fram emot, nya förhandlingar med både Pixbo och X3M. X3M kommer jag vara kvar på finns ingen som kommer upp på den nivån av professionalism i branschen.

Eller vad sägs om 2 veckor i Australien, en och halv vecka Canada, (tyvärr kunde jag inte medverka men möjligheten fanns.) en lång helg i Schweiz. Plus samma sak i Prag i somras, (vi skickade stallkamraten dit och han briljera som vanligt). Detta under en säsong. Vilken sponsrad spelar har gjort detta? Ingen som vandrar denna jord i alla fall.

Fråga mig gärna om det är ngt ni vill att jag ska berätta. Har lite dålig fantasi. //44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0