Mac App: Remote



Sitter just nu och bara ler. Jag ler till Apples underbara teknik.

Jag har laddat ner applikationen Remote från App Store. Den gör att jag kan se hela iTunes-biblioteket i min iPod och det bästa är att jag kan bestämma vilken låt som ska spelas på Macbooken från iPoden. Alltså har jag en trådlös fjärrkontroll till all musik och film på datorn. Hur brilljant är det inte!

Allvarligt, ni som använder er av PC - släng skiten eller i bästa fall sälj, för vem fan vill ha skit hemma hos sig?

Kommentarer
Postat av: Skit hemma hos mig?

Min bärbara PC(15,4") väger mindre än macbooken(som jag också har en av), har en stabilare samt kraftigare processor och mer minne. Den spelar blueray och skalar perfekt 1080i via hdmi ut. Och jo jag kan se hela mitt Itunes bibliotek i min PC på min iphone.Förvisso ännu en apple-funktion, men som även behövde anpassas för just PC i och med att Windows går ingenstans i första taget..

2009-02-25 @ 13:12:52
Postat av: Ryan

Din bärbara 15.4" kommer under sin livstid krascha 81% fler gånger än vad din Macbook kommer göra.

2009-02-25 @ 16:02:48
URL: http://ryanh.blogg.se/
Postat av: ..

tönt, sluta tro att du alltid är ett jävla snille o en snäpp bättre än alla andra. kom ner på jorden

2009-02-26 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0