Fjollboll pro

RUNNESTIG. Upp fucking 7:15 med inbakad försovning så bussen fick vänta på mig. Bussen trummar på hela vägen till Stavsjö krog i Östergötland där intogs pasta och Australien open på eurosport. 1400 och lite sena till Borkyrka hallen.

Bra uppvärming och bra känsla i kroppen för min del, den har jag saknat. 3-2 efter första och borde lett med mer. Som vanligt en löjligt dålig andra period mot balrog för att sedan även förlora sista perioden vilket ledde till 7-5 förlust.

Duscha, deppa och surfa och på väg hem. 20:35 åker vi igen från stavsjö krog där dom på kvällen tydligen serverar monster schnitzel. Nu är det typ 3 timmar kvar och klockan är 22:01. Man vänjer sig vid det. Bra att man har massa tid att jobba och plöja filmer och serier. Avslutade precis Roch´n´Rolla som jag rekomenderar alla jag känner att se.
 
Kul att få erbjudandet om gästbloggeri på en så pass väl läst blogg som denna verkar vara.
Kommer ligga och dubbel blogga, här och på min egna. x3m.eu

På återseende!
 
// Peter Runnestig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0