En trip till Ånnaboda

Vi har vart hemma-ligandes i snart en vecka. Efter att ha jobbat för- samt eftermiddagen kände jag att det var läge att vi tog oss ut i det vackra vädret. Efter många om och men fick med Sara till Ånnaboda för lite Snowracer-åkning.


Vackra träd.


Hun' laddad inför lek i snön.


Backen.


Höjdrädda Sara.


Meddelar att hon ångrar sig och vägrar åka.


Sara högst upp i backen.


Till trots - på väg ner.


Avslutningen kunde dock vart bättre.


En sjuk S.  som är trött på att fara upp och ner i backen.


Tvärtom från min sida.


Trädet i backen.


Solen på väg ner.

Det var riktigt skönt att komma ut men det genererade dock inte i friskare tillstånd för någon av oss.

Kanske borde stannat hemma ändå...




Kommentarer
Postat av: Emilia

Ryan, för tusan, vad har du för kamera? :)

Andra bilden, den på Sara är alldeles underbar!

2009-02-17 @ 15:47:58
Postat av: Ryan

Emilia: Jag tackar å Saras vägnar. Vi använder oss av en Nikon D40, 18-55mm. Den är tar otroligt fina bilder. : )

2009-02-17 @ 23:25:55
URL: http://ryanh.blogg.se/
Postat av: Emilia

Svar på mitt svar: Det lät nästan som om det bara var kamerans förtjänst att bilden blev så bra som den blev, dock måste det påpekas att Sara är otroligt vacker och gjorde större delen av bilden själv! Jag kände att det inte fick misstolkas :)

Intressant, har upptäckt att Nikon är ett populärt och bra märke.. Som vi båda drog som slutsats så tar den kanonbilder :)

Men som jag alltid säger, bakom en bra bild finns alltid en bra fotograf ;)

2009-02-19 @ 14:50:40
URL: http://omenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0