Våga säg vad Ni tycker!

Inlägget borttaget på grund av hot om polisanmälning.

Kommentarer
Postat av: John Andersson

Tycker det var helt rätt! Det finns tok för många (ursäkta språket) bitterf***or i vårt samhälle. Du skriver underhållande o bjuder ofta på för alldaglig läsning men ibland glimtar du till, o då gillar jag den här bloggen grymt mycket! Fler sånna inlägg!

2009-04-30 @ 00:19:43
Postat av: Åsa

Det är olagligt att publicera bilder på okända och ge dem öknamn!

2009-04-30 @ 05:51:43
Postat av: Therese Johansson

Men du killen... lägg ner. Vad tjänar du på detta? Du måste må dåligt i dig själv som beter dig såhär. Du känner väl inte ens den där tjejen så jag tycker du ska ta bort allt nu annars är du ute på riktigt hal is. Varför vilja såra andra?

2009-04-30 @ 07:08:04
Postat av: Höglund

Jag är ett fan av look-a-likes. Och jag tycker att den är jättelik. Och skriver man inte ut några namn, tycker jag att det är hur lugnt som helst. Sen att hon nästan heter Åsna gör saken bara ännu roligare.

2009-04-30 @ 09:02:44
URL: http://howlinhoglund.blogg.se/
Postat av: Per Hammar

Åsa:



Enligt PUL (Personuppgiftslagen) så har Ryan inte gjort något fel. Inget han har gjort strider mot lagen. Att du självmant väljer att kalla dig "Åsnan" är lika "olagligt" i denna fråga.



Inlägget har censurerats och inget är kvar för offentligheten att ta del av. Att du sedan "erbjuder bilder på dig själv" kan rubriceras som ofredande. Tänkt efter vad du skriver till folk du tillsynes inte känner.

2009-04-30 @ 09:17:05
Postat av: Åsa

han visste inte om mitt namn förrän jag skrev och bad han ta bort bilden!

2009-04-30 @ 10:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0