Det tragiska med Heat Ledger


Varför denna hype om att tycka att Heat Ledgers död är tragisk? Läser att han i lördags skulle ha fyllt 30 år och att hans död var tragisk. Finner det väldigt svårt att tycka att det som hände honom var tragiskt.

Hur kan man tycka att en pundares död är tragisk? En pundare som pundar. En pundare dum nog att inte förstå att man inte ska punda. En pundare som blandar knark och sömnmedel. Vart ligger det tragiska i det hela? Skyll dig själv säger jag.

Det enda som är tragiskt är att han som familjefar lämnar sin familj lidandes på grund av hans egna idioti.

Det om något är tragiskt enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Kompis



1.När en sån stor man och skådespelare går bort, borde vi inte åtminstonde stava hans namn rätt?



2.Det är ingen hype, det blir så när någon duktigt och omtyckt person går bort. (se hans senaste filmer)



3.Han var inget pundare, läkare som undersökte hans kropp hittade sömntabletter, ångestdämpande medicin och smärtstillande medicin. (Ledger" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/HeathLedger)



4. Tror du verkligen att han skulle vilja lämna sin lilla dotter ensam? (här ska du använda ditt omdömme)



Nej du Rayan, du vet inget om Heath Ledger. Helt ok. Men att låsas som om du vet det och skriver om de aldra första ryktena som för länge sen dog ut, det är inte kul



Jag forsätter att läsa din blogg om du rättar eller tar bort den där blaskan

mvh X

2009-04-05 @ 15:37:27
Postat av: Sebastian

Jag tycker vi ska ge X här en stor applåd för sitt korrekta stavande, jag menar det blev ju iaf rätt när stavningen av Heath kom till. Läs hitsen: "Han var inget pundare", "när någon duktigt", "omdömme", "låsas", "aldra", "forsätter".

2009-04-06 @ 12:21:17
URL: http://sebastiantapognani.blogg.se/
Postat av: Tony Montana

Jag håller Ryan.



Över 10 000 människor i världen dör av svält varje dag. Folk blir våldtagna till höger och vänster.



så med andra ord. låt pundarna dö.



Peace

2009-04-06 @ 23:12:41
URL: http://Thn 4-life má Niggaah
Postat av: Jonas

Kul att se att Tony Montana läser din blogg Ryan. Måste gå bra då menar jag.

2009-04-15 @ 03:15:09
URL: http://jonesgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0