Mailkorrespondens med Donkey-***

Fick ett mail från ***, tjejen på bilden brevid "Donkey", tidigare idag. Det var ett härligt mail kan jag tycka. Hon liksom förbarmar sig inte över att bli utpekad - utan ser det snarare som att hon blivit känd. Jag måste ge henne cred för att hon visar prov på en fin inställning. Hon säger att hon inte ser ut som på bilden - att den är missvisande. Jag köper det.

Mailkorrespondensen:

Från: ***@hotmail.com
Ämne: Ang en vimmebild på din blogg!
Datum: må 27 apr 2009 14.48.04 GMT+02:00
Till: [email protected]
Hej Ryan!
Jag vill gärna att du tar bort ditt inlägg . En stor tung sten ! För den bilden är väldigt missvisande , och örebroguiden har tagit bort den. Med vänliga hälsningar
"Åsnan" och Mia

 

Ämne:Re: Ang en vimmebild på din blogg!
Från: [email protected]
Datum: må 27 apr 2009 15.39.15 GMT+02:00
Till: ***@hotmail.com
Hej ***,
Jag ser att Du har en stor portion självdistans. Vilket jag tycker är otroligt härligt att se.
Självklart tar jag bort inlägget.
Bästa hälsningar
Ryan Halldén


Från: ***@hotmail.com
Ämne:RE: Ang en vimmebild på din blogg!
Datum: må 27 apr 2009 15.54.51 GMT+02:00
Till: [email protected]
Hej Ryan!
tack så mycket!
Du verkar ha en speciell sorts humor, vilka krogar rör du dig på?
Som du märker så undvik Örebroguidens kamera!
Ha en bra dag!


En stund senare dimper det ner yttligare ett mail som får mig att känna olust.

Från: ***@hotmail.com
Ämne: RE: Ang en vimmebild på din blogg!
Datum: må 27 apr 2009 15.56.51 GMT+02:00
Till: [email protected]
Har bättre bilder att ge dig , men då får vi lära känna varandra först hehe :)

Vill jag ens veta vad det är för typ av bilder hon syftar på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill inte förekomma på din blogg. Inte med några mail eller någonting. Vem e du ??? Sluta bråka med okända!

2009-04-27 @ 17:17:13
Postat av: Jonas

Jag missade detta inlägg och sitter nu och är sjukt nyfiken på den där bilden!

2009-04-27 @ 20:12:43
URL: http://jonesgreen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grymt roligt! Läge att lära känna henne så vi får se de andra bilderna! :)

2009-04-27 @ 22:50:14
Postat av: Daniel

Det sjuka är ju att jag inte ser någon skillnad alls på dom :P

2009-04-28 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0