Från ett läget till ett annat

God morgon alles! Jag sitter här i soffan klarvaken sedan en och en halv timma tillbaka. Då jag igår somnade oavsiktligt och alldeles förtidigt under min och älsklings filmkväll. Vi såg Incredible Hulk efter att vi ätit en underbar middag med marängswiss (stavas det så?) till efterrätt. Älskling ligger och sover i sängen i detta nu. Hon och jag har inte riktigt samma dygnsrytm.

Igår hade vi lägenhetsvisining, vi var även och såg på en grymt fin lägenhet på Söder. Rättare sagt Kungsg. 53B - i Matte Bergströms trappuppgång. Vore en ära att bo i samma trapp som honom. Jag tror med största sannolikhet att Oskar Gustafsson blir den gladaste av dem alla om vi blir "söderkisar". Om han fick önska skulle hela ÖSK Innebandy gärna få bo på söder.

Lägenheten som sagt, var sjukt fin och vi föll för den direkt. Vi väntar förhoppningsfullt på bostadsägarens samtal ikväll.

Imorgon är det seriepremiär, ÖSK Innebandy Vs. Åkersberga, kl. 17:00, Mellringehallen . Det kändes bra på träningen igår och det bådar gott inför matchen. Hoppas på att få lira med Simon och Robin. När jag lirar med dem är det svårt att inte producera. Fick även en hel del saker från Salming igår, jag blir som ett barn på julafton när stora lådor med innebandygrejer anländer.

Nu ska jag väcka min kära flickvän med frukost på sängen.

Arrividerci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0