In bed

Ligger i sangen och har nyss vaknat. Alskling ligger har intill, snygg och helt ljudlos som alltid nar hon sover. Jag vaknar alltid fore henne. Hon har verkligen aldrig vaknat eller stigit upp innan mig. A andra sidan ar det inte konstigt da jag oftast vaknar runt 7 trots helg.

Vi hade igar en utomordentligt trevlig afton. Det var lange sedan jag skrattade sa mycket. Dagen spenderades tillsynes pa Marieberg dar det var mycket folk. Traffade manga bekanta, men mest gladjande var att ater fa traffa Erik. Alltid lika go' kille det dar. Efter 1 timmas pratande blev S. rastlos och helt forstaligt ville ga vidare. Vi hittade inte mycket som talade till vara konsumerande alteregon utan akte hem med endast ett nytt vaggfaste till TV:n, som nu ska upp pa vaggen.

Nej. Nu ska jag vacka Alskling med jordgubbar i sangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0