Sista natten

Befinner mig
just nu i down town Toronto och skriver det sista inlagget innan jag far imorgon kvall. Min vistelse har har varit nagot utover det vanliga, ur alla aspekter. Skon stad med manga skona manniskor.
Juha och Jo ska ha ett stort tack for allt!

Jag har aldrig saknat nagon sa mycket som jag saknat alsklingen under denna tid jag har varit borta. Pinsamt nog markte hon nog det lite val tydligt harom dagen. Tur att hon orkar med mig. Det ska i alla fall bli underbart att fa vakna upp med henne brevid mig i overmorgon. Drommen!

Som ni har markt har Mattias Bergstrom underhallt Er sa gott han kunnat under min franvaro. Stor eloge ska han ha!
-Tack brur!

Jag berattar mer om mina upplevelser samt kommer visa bilder pa alla handelser fran detta kalla Kanada nar jag kommer hem.

Hogaktningsfullt

Ryan Halldén

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det ska interessant att se alla bilder. Du är kung Ryan!

2008-03-25 @ 14:31:32
Postat av: Oskar

Har saknat dig med...

2008-03-26 @ 00:21:57
URL: http://oskarg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0