(lör)Dagen

Var iväg och hämtade mina tågbiljetter till Göteborg. Åker imorgon kl 15 någon gång.
Gick sedan förbi Rosalies där jag "hookade upp" med Jim (Slim) och Jonas (Bözzan).
En Chicken Alfredo och en Loka Citron senare begav vi oss upp vidare på stan. Dött var det.
Så vi gick hem.

Nu väntar jag på att min frisör ska komma och snagga mig. Sedan ska Vi iväg och kolla innebandykval i Mellringe.
Älskling ska ut ikväll så då får jag passa på att hålla mig sysselsatt med annat.

image322

Dagens klädval. Frippen ska ansas om ca. 1 timme.

Innefrån och ut:
Doft: Gant Adventure.
Kalsonger: Björn B.
Linne: Vailent.
Jeans: Whyred Dee.
Farfarskofta:  Märke okänt.
Skor: Duffy (tjejskor som konverterat till killskor)
Trench: J.L "Johan" (jag ogillar annars J.L men denna syns det inte på att det är just en).
Googles: Wayfarers (dock inte med på bild).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0