Live-blogg (från sängen)

Vaknade ovanligt tidig idag. Detta pga att jag är sjuk.
Gick hela natten på jobbet och farade att det skulle bryta ut. Alltid när jag blir sjuk så är första indikationen att min hals inte fungerar som den ska. Till min förtret så var det precis det den inte gjorde imorse när jag vaknade. Kändes som om jag hade en taggig medicinboll i svaljet.

Det som inte fick hända, hände. Planerna att åka till älskling har nu satts på spel.
Jag som är en renlevnadsmänniska (läs manlig) och hatar att ta piller och testa diverse kurer har nu gjort i ordning en varmkopp té med honung. Har även satt på mig en polotröja för att värma halsen så mycket som möjligt. Detta beteende är väldigt olikt mig. Men allt för att bli frisk.

Nu när jag ändå beter mig så fruktigt ska jag ställa mig framför spegeln och mima till Westlife - Something Right.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0