Hotellrummet i Gbg (LIVEBLOGG)

Resan hit var minst sagt händelserik. Sönderpratad av två tanter - dem pratade verkligen precis hela resan ner. Söndertittad av två "emo's" (heter det så?). De satt konstant och fnittrade.
Försökte sova, men gick väl sådär.
Taxin hit hittade inte vägen eftersom hon var Sthlmare och hyperaktiv. Jag fick ringa hotellet för vägbeskrivning.

Kom precis upp på rummet igen efter ett besök av Salming-killarna, Jocke och Pär. De gav mig nya klubbor, blad och lite cashmooney.

Eftersom hotellrestaurangen var stängd gick jag iväg och letade efter föda. Hittade ett ställe som låg nära och bra.
De visade sig ha Sveriges sämsta Kebabtallrik. Tror stället hette 11:ans. Ligger i Vasastan vid hotellet här. Inget att rekomendera.

Nu ska jag packa om lite inför morgondagen sedan känna på den nya guldfärgade klubban jag fick. Jag och Van Manen är de enda som har denna sticka - i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0