Helgen in general

Orkar inte gå in allt för nogrant kring helgen. Konkret var den riktigt bra. Många intryck och händelser gjorde att mycket blev klarare. Jag vet vad jag vill och vad som känns rätt nu.
Utgången samt middagen med laget var kalas. Utgången i synnerhet var enastående pga att en viss Sebatoni var med. Det var alldeles för länge sedan han och jag tillsamans var ute. Saknat dig brusch.

Nu har jag betalat räkningarna och fick en smärre chock. Men så är det ibland. Nu när jag ändå är igång med att spendera pengar tänkte jag bege mig upp på stan och fortsätta denna givande aktivitet.

Ett par nya acne? 
En ny lååång kofta?
Finns Keds inne så blir det garanterat 2 par sådana.
Ett par chinos?
En fjällräven?

Hittar jag allt, blir det allt.

/Stekarn

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Tack själv brollan för en underbar kväll. Det var kul som fan att vi var ute igen. Vi kan väl höras imorgon. Pussipuss

2008-03-04 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0