AJAJAJ DÅ

Det är ju helt sjukt. Ryan har varit borta en dag och folk har redan börjat grina som man om har trampat dem JÄTTE hårt på tårna. så då gör vi så här                                                                                                              .
C. I miss you like hell. det ska bli så grymt skönt när Ryan kommer hem så jag kan träffa C igen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Längtan är overklig och jag känner att jag kommer att brista vilken sekund som helst.         

Lägger upp en härlig låt som ni kan gotta er till. Man skulle kunna säga att det är mitt signum


Kommentarer
Postat av: X

hahaha! g-damn hahaha. bästa!

2008-03-17 @ 21:45:09
Postat av: ami

mohaha. du har ju till och med lyckats lägga upp filmsnuttar, det har jag fan inte den blekaste aning om hur man gör! duktig kille

2008-03-17 @ 22:04:32
URL: http://dow.blogg.se
Postat av: micke aka Baztard

Tycker du kämpar på bra matte, vi kommer inte ens saknar ryan:P

2008-03-18 @ 00:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0