Finally

Äntligen! Äntligen kommer min respektive hem. Hon anläder idag vid 19.00 och med sig har hon Jessica samt Klas "Klättermus" Axgärde. Dem är och hälsar på över helgen.

Nu när vädret är som det är lutar det åt uteserveringar samt bad. Dessvärre har vi vår första träningsmatch imorgon, lördag. Vi möter Värmdö - har ingen aning om vart dem kommer från dock? Ska å andra sidan bli kul med tanke på den innebandyabstinens jag lider av.

Snart vankas det också semestertider, då bär det av utomlands för mig och älskling. Underbart!

...ser fram mot en riktigt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Bözz!

Värmdö=Sthlm, hur är det med geografin egentligen. Vi fick stryk av de sisst vi var där och lira, träningsmatch inför div 2. 3 kassar av dig vill jag se annars kommer jag med yxan i pauserna!!

2008-07-25 @ 13:10:47
Postat av: Ryan

Tack Bözz! Då vet jag.



Jag gör 3 om Du bjuder på en kall efteråt?

Deal?

2008-07-25 @ 13:16:32
URL: http://ryanh.blogg.se/
Postat av: Bozz

Jag bjuder på flera i så fall, så det är deal!

2008-07-25 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0