Saturday night

Dagen inleddes med bortamatch i Stockholm mot Handen (patetiskt namn enligt mig). 

När vi kom hem väntade förfest hos Slim - Corona Extra drickande och Wii spelande. För kul måste jag säga.
Efter en hel del Corona begav vi oss vidare ut. Klaras väntade, men först ett stop på Björnis för att hämta upp Slims legitimation.

Mycket folk ute. Träffade tvillingarna från Borås, dem är så lika att jag inte vet vem som är vem. Förresten vet jag inte ens om de är tvillingar. Jag kan ha helt fel. Och det blev verkligen inte lättare att avgöra vid onyktert tillstånd. Kvällen/natten blev onödigt lång, kom hem vid 6 tiden.
Efterfesten var trevlig...

image303
Tidigt tagen bild på kvällen föreställande Jonas, Seb, jag, Oskar och Slim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0