Jag är såld

Efter sista samtalet med S.  Färdig med det viktigaste på jobbet. Ser maskinerna rulla. Tar en varm kopp choklad. Sätter mig i fotöljen. Lägger upp benen på skrivbordet.

Då.

När jag gjort allt detta, tar jag fram boken "Snabba Cash" skriven av Jens Lapidus.

image270


De tre skildringarna i boken gör att det blir en bra blandning av kontentan. Alla tre har en gemensam nämnare - "snö".
J.W är den bratigaste braten. Jorge är den sliskigaste latinon, Mrado är den biffigaste juggen.

Jag är som klistrad i denna bok. När jobbet kallar om nätterna, vilket den gör i mellan åt, och jag måste avbryta min läsning. Ja, då längtar jag efter att få kasta upp fötterna på skrivbordet, sjunka ner i fotöljen och läsa, igen.
Stört men sant - men framförallt jäääävligt soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0