God morgon

Har haft en sjukt bra natt på jobbet. Kanske den bästa på 2 månader.

Allt flöt på plus att jag fick sällskap - lite sporadiskt - av S. , dock i telefon men det räckte för att göra min natt.

Nu är det helg och det vankas stora händelser. Min kära mor ska gifta sig idag.
Tydligen inte något stort happening som sker här i Sverige - då dem sparar allt spektakel för bröllop i Filippinerna (på någon strand) och ännu ett bröllop i USA, Florida (vart vet jag inte ännu). Allt detta ska ske under '08 så jag tackar ödmjukt för dem gratis-resorna. Haha.

Nu ska jag göra allt för att inte somna. Har vart vaken sedan kl 15.00 -igår. Har inga planer på att lägga mig innan kl 21.00 - ikväll.
Önska mig lycka till. Tack på förhand!

Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: Filippa Samuelsson

Åh vad roligt! :) Trevlig helg!

2008-02-01 @ 17:44:56
Postat av: Emelie

Oh vad härligt!

2008-02-01 @ 20:26:23
URL: http://emziemz.blogg.se
Postat av: Anonym

Din mammas blivande heter inte Tomas? Klippte nämligen en idag som skulle gifta sig just idag oxå, men ha själva bröllopet i asien :)

2008-02-02 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0