Fridaynight

Vaknade kl 7 imorse. Alldeles för tidigt.
Blev utgång igår - eller jag borde kalla den halvutgång. Jag bjöd Jonas, Mor och Lee (amerikan) på middag på Indigo. Det var grymt trevligt. Lee är en hyvens kille. Jag hade fördomar om honom men dem är som bortblåsta. Som sagt hyvens kille.

Efter Indigo begav jag och Jonas oss till Pitchers där vi minglade innebandy. Där fick jag kontrakts erbjudande, lovord om mer speltid, frågor om Salming, Australien, reklamfilmen, kramar för att jag var "känd". Haha. Vi averkade en drink för att sedan gå vidare till Njuta (gammla Babar). Första besöket där. Grymt! Palle har gjort ett bra jobb. Konceptet: Sitta och dricka till bra musik. Passar mig perfekt. Gillar inte uteställen där man står, leter föbrilt efter bord, när men väl hittar ett måsta man vara snabbare än Asafa Powell för att hinna dit innan någon annan tar det. På Njuta hookade vi upp med Oskar och Kjelle. Det var många andra bekanta där. "Partyprinsessorna" Josse och Felicia gjorde oss sällskap.

Vid ett:ich ville Oskar vidare ut. Till Björnstugan (Björnis, i folkmun kallad). Jonas var inte sugen, jag var opartisk.
Men efter ett väldans väntande på Josse som skulle fixa in "småpojkarna" Oskar och Jonas blev jag rastlös. Ringde S. och sa att jag var påväg hem istället. Jag och Jonas begav oss hem. Oskar - mannen utan hämningar - Gustavsson gav Björnis en chans.

Summa sumarum: Bra kväll igår.

Utgång idag hade varit välkommet men tyvärr har man match imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0