Frågor och svar

Jag lovade att besvara de senaste inkommna kommentarerna (många är ej publicerade). Så här är dem:

Anonym om I'm going crazy

Thilander?


Svar: Nej.


Oskar om Odjuret

Haha, är det inte en av de där kompisarna till Sara T? En av de två tjejerna Du skrev om tidigare? Sjukt likt i så fall...


Svar: Haha!


Anonym om I'm going crazy

Thilander ser inte lika bra ut.


Svar: Håller med.


Foppa om Tha shit!

Haha... Klockrent :)


Svar: Skönt att se att Du har humor Foppa.


L om Tha shit!

Fan vad taskigt Ryan. Hur lågt ska du sjunka egentligen?


Svar: Inte lika lågt som dig - jag raggar inte på upptagna och frågar om de vill ses.


Nathalie om Tha shit!

Om det där var Efter-bilden, tänk då hur hon såg ut Före! Går knappt att föreställa sig..


Svar: Jag tror mig hitta "Before-bilden" ju. Haha.

Oskar om Tha shit!

Okej, vilken diss. Men skicka henne vidare till mig. Heter Oskar_G där.


Svar: Tror Du jag delar med mig av mina brudar Oskar? Du känner mig bättre än så.


Anna om Tha shit!

Hon är döhet ju! Jag älskar frippen, den ramar in hennes ansikte på ett sådant speciellt sätt. Ordagrant.

Vicken pudding!

Ps: Du är allt för go' du, Ry!
Jag hade det kanoners (är det ens lagligt att använda detta ord?) i Las Palmas. För bra faktiskt. Usch nej, jag vill inte vara i Sverige, fan för detta kalla land. Ds.

Kram/ A


Svar: Instämmer.
Skönt att höra att Du hade det KANONERS. Las Palmas måste vara KANONERS mycket varmare än Sverige. Ha det KANONERS Anna!


Triad om Tha shit II

Hur gammal e du?


Svar: Jag e 22 år. Hur gammal e Du? Skriv ordentligt!

Emily om Tha shit II

Det är ju trots allt insidan som räknas!


Svar: Kul att se att Du med Örebros ytligaste blogg går på insidan (jag menar väl).


Anonym om I'm going crazy

Vad hände med henne då?


Svar: Skrev "lång historia" i kommentarsfältet tidigare. Jag ljög. Jag menade korthistoria.


undrande! om If You belive in me

vad är ditt tema i bloggen egentligen...?


Svar: Mitt liv i synnerhet. Är jag otydlig? Ska jag säga det igen?


undrande om Tha shit II

varför en uppföljare från förra bilden?


Svar: Varför inte.


undrande
om Tha shit!

och vad får du ut på att publicera det här?


Svar: Lika mycket som Du får ut av att fråga. Nada.


heh om Indigo & utomlands.

Ken docka!!!


Svar: Tack.


Sofia om Tha shit!

Undra vem som är mest pinsam egentligen? Du som skriver eller jag som läser?

Är det inte dags att växa till sig snart?


Svar: Något för Freud att klura ut? Eller Du kanske inte vet vem det är, eftersom Du är så "liten"?


Sofia om I'm going crazy

Knappt så man hänger med i svängarna. Tjejerna ser likadana ut o nu heter dom samma sak också? Haha


Svar:  Dags att växa till dig lite så Du hänger med. Kanske.


Anonym om Tha shit II

Ryan, du är ond i själen! :D


Svar: Nej det är jag inte. Då hade jag inte kunna leva med mig själv.


e om S.

mkt yngre än dig va?


Svar: Nej.


Hoppas det gav Er något. Nu ska jag ut och gå.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Hmmm

Du verkar inte gilla att du har läsare som kommenterar...

2008-02-29 @ 16:42:19
Postat av: Agnes

Det här var det roligaste jag läst på länge. Faktiskt.

2008-03-21 @ 11:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0