En gång per månad...

...dimper det ner en speciell sak i min brevlåda. Varje gång det gör det blir jag alltid lika glad.
Jag liksom nickar på huvudet som om jag vore en mörkhyad hip-hop-snubbe som lyssnar på en skön dunka-dunka låt samtidigt som jag ler för mig själv och säger: Fan, vad soft!

Denna sak som dimper ner är månadens King Magazine. Prenumererar man får man den några dagar tidigare än butikerna vilket betyder att jag har äran att få läsa de nyaste modenyheterna före mainstream. Det är ju...ja, King-ligt.

Nu ska jag lusläsa...

image284

Kommentarer
Postat av: Filippa Samuelsson

Hihi jag är likadan med VR (veckorevyn) =)

2008-02-19 @ 01:32:09
Postat av: Ryan

Det är lite tant-varning över den Filippa.
Förresten vad har hänt med din blogg?

2008-02-19 @ 07:10:57
URL: http://ryanh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0