Om tomten kommer

Jag vet att julafton är barnens högtid. Men det här året ska jag för första gången på länge önska mig en julklapp. Jag lade fram det till min bror Peter på ett ganska oskyldigt vis  och han kollade förvånat på mig och sa. Men vafan den kostar ju 1300. Jaha tänkte jag och sa att han kan väll lägga halva iallafall. Sen böjade han vrida på sig i soffan som om han hade myror och annat skit på hela kroppen och sa. Ja vi får väll se. Och så tror han att den saken är ur världen. Men nej nej  ge mig min väckarklocka  din BOV


  Den här saken ska få mig till en ny människa

/MATLOCK

Kommentarer
Postat av: Runnestig

Sjukt! har önskat mig precis samma. det finns 2 varianter. en billigare som den på bilden så finns det en dyrare. Rekommenderar den billiga för att den går på glödlampor istället för lysrör som den dyra. Så när det lysröret går sönder kan men nämligen inte byta ut det! När det är slut så kan man slänga den.

2008-12-16 @ 08:20:53
URL: http://x3m.eu
Postat av: Matlock

Tack för tipset Runnestig. Då får nog bror min köpa den billiga. hoppas bara att den fungerar som jag vill att den ska. och hoppas också att du får din i julklapp.

2008-12-17 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0