En trist söndag



Denna söndag har vart extremt trist. Jag och älsklingen har verkligen inte gjort något nyttigt. Hon har velat åka till IKEA men jag och min ork har inte vart på topp idag - därför blev det inget av den varan.

Har känt att denna vecka har varit hektisk ur många aspekter. Dels för allt jobb, dels för alla träningar och matcher och dels för helgens alla aktiviteter. Denna söndag har vart den enda dagen under denna vecka jag har kunnat spendera några timmar hemma och verkligen kunnat "softa" . Vilket å andra sidan har varit väldigt skönt. Dock delar inte min respektive samma uppfattning.

Kan bero på att majoriteten av hennes dagar ser precis ut som just denna söndag. Hmm... Hon har sedan fått kunkurrens på uppmärksamhets-fronten också - datorn har fått många kvalitets timmar ikväll. Det är något hon inte är van vid, vilket märks fantastiskt tydligt. Men men, jag tröttnar snart på MacBooken ska hon se. Nu ska jag krypa ner under täcket där min lilla tjuris redan ligger.

Peace out.

Ps. Trist men samtidigt bra att Sverige torskade finalen idag. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du använder firefox, ett tips till mac:en är att använda safari:) Snabbare, enklare, bättre

2008-12-15 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0