Vad händer?

Jag har de senaste dagarna funderat mycket kring min innebandy. Vad jag vill och vart jag vill spela.
Det har kommit en del anbud men jag känner inte att något lockar.
Dock känner jag att jag behöver något nytt, behöver något som gör att jag får träningsviljan och motivationen tillbaka. En viss person har under nästan 2 säsonger gjort att dem sakerna har dött ut.

Jag är en sådan som skulle kunna stå i en hall en hel dag och bara dribbla, skjuta, leka, skjuta och dribbla.
Så denna känsla och sits jag försökt ta mig ur under dessa säsonger vill jag inte sätta mig i igen.
Jag klurar därför på hur jag vill göra med innebandyn här framöver.


image376 

Champions play until they get it right. Eller?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilka har du fått anbud från?

2008-04-15 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0