Mera bilder från Canada-resan

Fortsätter här att lägga in random bilder och berätta om dem....

image405
Innan Canada-cup så var det mycket promoting för Salming och Cupen.
Detta var en av TV-kanalerna jag var på.


image406
Detta var bilen jag "cruisade" i. Allt klätt i Salming så klart.


image407
Hotellrummet jag hade under hela Canada Cup. Sängarna var heeeelt okej.

image408
Jag blir utelåst från hotellrummet en timma innan jag ska uppträda på en NHL-match.
Killen hade smått panik och fick borra bort hela den guldiga handtags-grejen för kunna öppna dörren.

image409
Här presenterars jag inför hela arenan under ett powerbreak.
Först "zorrar" jag med hockeyklubba och puck. Byter sedan till innebandyklubba och boll.
Detta visas på jumbotronen inför över 15000 samt i TV inför miljoner.
Lägg märke till spelarna och domarna.

image410
Från vänster: Mike Woods, Juha Mikkola, Jag, Sonya, Vesa Mikkola, Balraj Jutla, Magnus Hansson.
Team Salming. Dessa var några av alla som hjälpte mig under denna promotionresa. Juha, är ägaren till hela turneringen. "Woodsy" och Sonya är Canadas stora framtidslöften. Sonya är enda tjejen i Canada som behärskar "zorro" i spel. Duktig flicka det där.


Lägger in lite fler "behind the scenes-bilder"...

image411
På väg till TV-stationen medans jag gör en intervju. Kl. är 06:10, det var sviiiin kallt. Tur att räven var med.

image412
Ombyte inne i "Gröna rummet", dem kallar det Green room.

image413
Vi gick ut och lekte lite med boll.

image415

image416

image417

image418

image419
Tillbaka in i Green room. Snart dags för sändning.

image420
Genomgång innan "Air time".

image421
"On Air".

image422
"Show time".

Detta är alles för denna gång.
Jag kommer fortsätta leverera bilder från Canada-resan.

Stay tuned...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0