Lugn afton

1 september '07.

Dagen som gått.

Idag väcktes jag av Natta, som vanligt kommer hon inspringades i min lägenhet
när jag ligger och sover.  Alltid lika mysigt.
Efter lite segande beger vi oss upp på stan där jag hittar ett par inneskor jag varit ute
efter. Vart 2 par med en gång. Blivit mycket shoppande de senaste månaderna, inget jag ogillar dock. 
Efter det begav hon sig iväg på ett avtalat möte med en vän och jag begav mig till Videobiljarden
för att pressa lite.

Denna afton blir väldigt lung för min del, har match i Stockholm imorgon då vi möter Caperio/Täby.
Ni som kanske inte vet vilka de är så kom dem 2:a i Elitserien förra säsongen. De förlorade finalen mot Warberg (ja det stavas med "W"). Kan bli  en riktigt spännande match, samtidigt kul att träffa lite bekanta från Sthlm som kommer och kollar.

image100

Nu är det film dags innan Natta kommer inatt, full och glad. Haha.

Yours sincerley

R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0