Långhelg - lååång helg

Ja då är Helgen här, Helgen med stort "H".
Det är nu det gäller, Superligan eller Div.1. Imorgon möter vi Åkersberga borta i Sthlm, vet inte hur pass bra dem är nu men förra säsongen spelade vi lika men förlorade i sudden i båda mötena. I år vinner vi med uddamålet -  vi gör det, så enkelt är det bara.

image118

Som jag sa Helgen är här, denna helg kommer bli en lång helg. Direkt efter matchen i Sthlm imorgon åker jag direkt ner till Göteborg för att ta in på Hotel Royal för att på söndagen samt måndagen spela in reklamfilmen.
Något jag varit lite rädd för är sömnen, nu när jag jobbar har jag vänt på dygnet och denna helg kommer innehålla aktiviteter då jag vanligtvis ligger i sängen. Men smart som jag är har jag kirrat sömntabletter.
Hoppas dem hjälper - annars fattar jag ingenting.

Känns konstigt att stoppa i sig något som får en att somna.

Arrivederci!

R.


Kommentarer
Postat av: Natta från Göteborg

Var spelas reklamfilmen in? :)

2007-09-22 @ 15:44:33
Postat av: Anna

Lycka till!

2007-09-23 @ 22:47:45
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0