God morgon Sverige

Liza Minelli väckte mig imorse, det var bra för annars hade jag sovit bort dagen. Länge sedan 
jag vaknade så här tidigt och det är stort må jag säga.
Skön kväll igår med killarna på Indigo, det går inte annat än att älska det stället.
Vill Ni se vilka Vi är så kom dit en fredagskväll - vi är garanterat där efter kl 20.00.

image123

Imorgon är det hemmapremiär mot Finspång. Ska bli riktigt kul!

Av brist på ork att skriva saker om mitt händelserika liv skriver jag istället en  "bäst just nu låt-lista":

Yves La rock - Rise up
Ola - Sos
Kent - Ingenting
Calle - Better days

Olas nya är T.U.N.G - kanske bäst av "bäst just nu". Calle heter säkerligen något mer än just "Calle". Förmodligen har han något artistnamn vilket jag inte känner till, men låten är i allafall grym.


Kommentarer
Postat av: Det är inte musik!

22år! Väx upp och lär dig lyssna på riktig musik. Bling blon pop är för 16åringar...

2007-09-29 @ 13:19:29
Postat av: Ryan

Till "Det är inte musik" (från Trollhättan) :
Ser att Du inte förstod ironin.
Instämmer att Olas musik är dedikerad den yngre generationen.

2007-09-29 @ 19:48:22
URL: http://ryanh.blogg.se
Postat av: Erica

Hej Ryan!
Måste bara fråga, är det Sara som sagt att du ska lyssna på Calle - Better days?
Ett jävla sammanträffande annars, om du vet vem det är menar jag?

2007-09-29 @ 22:40:09
URL: http://ericalewinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0