Mitt livs kärlek?

Jag tror att det är läge. Med henne skulle jag nog bli komplett som människa. Hon uppfyller nämligen mina extremt kräsna och hårda kriterier. Hon är perfekt lång, perfekt smal, smart, sofistikerad, intillektuell, elegant och extremt vacker.
Hon vet inte om det men jag har drömt om henne varje natt sedan första gången jag såg henne. Hon är i mina tankar 24 timmar om dygnet. Det går verkligen inte en minut utan att jag inte tänker på henne. I mitt tycke passar vi som handen i handsken. Ett mer perfekt par går inte att skåda.
Med henne vid min sida skulle vi göra den annars så säkra promenaden osäker för alla förbigående. Dem skulle vända på huvudet och tänka; "Shit vad snygga dem är tillsamans". Jag vill verkligen leva mitt liv och bli gammal med just henne.

Nu gör jag fan det. Jag ska poppa frågan; om hon vill bli min - min föralltid.

Vad tror Ni att hon svarar?


Kommentarer
Postat av: Rooni

haha!skulle ju vara en svårflörtad jävel om "hon" skulle säga nej!

2007-10-31 @ 16:32:19
URL: http://rooni.blogg.se
Postat av: Liza

Hahah fan va fyndig du var där då! ;) 2 flugor i en smäll! :) Puss!

2007-10-31 @ 18:40:31
URL: http://LizaG.blogg.se
Postat av: L

haha nu hänger jag inte med.. menade du mobilen?

2007-11-01 @ 01:43:26
Postat av: JIM

haha tack för den ryan, helt i min smak! Ni blir sockersöta så man får diabetes av bara synen av er=)

2007-11-01 @ 12:03:55
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH!
Den var bra. Jag gick på den! :)

Ni skulle vara perfekta, verkligen!

2007-11-01 @ 13:17:53
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: elin

aww förtrollande

2007-11-01 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0