Två timmar innan ferren

Texten nedanför är ett modifierat utdrag från Alex Schulmans blogg som passar bra in på dessa två stekare jag hittade.


image150


Två timmar innan ferren:

Man till vänster: Fan, vad skönt att vara nere i Båstad.
Man till höger: Kanoners. Stekers. Grymmers.
Man till vänster: Vad ska du ha på dig ikväll?
Man till höger: Svart skjorta.
Man till vänster: Tajt?
Man till höger: Tajt som ett rövhål. Vad ska du ha?
Man till vänster: Svart skjorta. Skittajt. Alltså, i kväll ska knapprna flyga på den jäveln.
Man till höger: Skönt. Bra där.
Man till vänster: Och så ett par tajta jeans på det, va?
Man till höger: Ett par jeans som är så skönt jävla tajta att man ska kunna se min pung på 200 meters håll.
Man till vänster: Skön där.
Man till höger: Vad kör du för frippa, då?
Man till vänster: Kotletten. Du då, gubben?
Man till höger: Kotletten. Möjligen kör jag den lite snett.
Man till vänster: Snedkotletten tror jag kan funka i Båstad.
Man till höger: Skön där.
Man till vänster: Bra där.
Man till höger: Skönt.
Man till vänster: Bra.
Man till höger: Gubben.
Man till vänster: Bra gubben.
Man till höger: Skönt att vara i Båstad.
Man till vänster: Softers. Nu gör vi det här.
Man till höger: Bra där.
Man till vänster: Skön där.
Man till höger: Skön.
Man till vänster: Bra.

Kommentar: Humor helt i min smak.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alex schulman ;)

2007-11-11 @ 09:49:43
Postat av: Emelie

Haha! Det är ju mina vännor ;P

2007-11-12 @ 21:26:19
URL: http://emziemz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0