SMS-publicering

Datum: 15 nov.
Tid: 00.01
Från: Liza Grolleman

Godkväller! Nu har jag nyss vart nere i tvättstugen & hämtat tvätt.
Hatar att vara där nere själv, bara en tidsfråga innan nått hoppar
fram & skrämmer livet ur mig! Nu ska jag äta en macka så magen
får jobba & sova. Hoppas jag slipper räkna får inatt då...jobba inte
ihjäl dig nu! Puss.


Kommentar: Ringde upp henne och berättade om "Tvättstugemördaren", och att The ring-tjejen skulle stå bakom någon dörr. Liza älskar att tvätta.


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag hatat att tvätta! Speciellt när ett pucko till kompis skrämmer upp mig som bara den!!! hm... Din lille skit :P =)

Ps. Var har du tagit vägen?! Blivit uppäten av en känguru eller? Hör av dig! Så jag vet att du lever! Antar att du har det bra där nere i värmen med alla olika sorters innebandy event, som du donar med.

Puss // Liza Minelli

2007-11-27 @ 17:43:44
URL: http://LizaG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0