The show must go on.

10 juli '07.

Precis inkommen från en promenad med henne.
Trevligt, men tradigt. Stämningen är lite stel med tanke på att jag nu har tagit ett steg ifrån. Varför går man och förstör något som startade så bra genom att prata känslor med en gång? Jag förklarade ju vad jag nyss gått igenom. Jag vet att jag inte sagt eller gjort något som antydit på att jag vill något mer. Förvånad blir jag.

Tack för samtalet idag L. ! Du är verkligen go. Snart kanske vi syns i dimman på Casablanca, Magaluf.

Låt rekomendation:

Shannon Noll - Lonley.
 
Tack för mig - hej!

PS: Fick nyss ett medelande från henne, nu vet jag inte om jag vågar träffa henne mer.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Klargörande: sluta försöka sprida detta "Oskar-sjöng-karaoke-rykte". Alla vet att det är falskt.
Shannon Noll är så jävla sönderspelad efter 70 mil i bil med Slim.
Kul med många besökare! Ska vi till Mallis eller?
Hejs!

2007-07-11 @ 00:13:52
URL: http://oskarg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0