Så här efter jobbet.

17 juli '07.

Idag har det varit en tung samt lååång dag. Usch, började klockan 6:00,  frivilligt måste tilläggas, pga att jag visste jag hade mycket att göra. 
Efter en 11 timmars dag känner man att man lever, speciellt nu när jag gått och blivit mördar förkyld samt snuvig - men varför klaga egentligen. Har mått sämre, rättare sagt mycket sämre och det var inte länge sedan. Därför kan jag glädjas över att jag har mycket annat att tänka på. 

Till något helt annat. Snart är det dags för Göteborg för min del. Dels för att spela in en reklamfilm och fota för Salming och det nydligaste på agendan kanske - gå modell för en klädesbutik där nere. Peter ringde idag - skön men udda kille. Frågan är om jag ska göra det sist nämnda, sist tackade jag nej och suget har inte direkt markant ökat. Återstår att se hur jag gör.

Fick en oväntad och rätt så orginell "pickup-line" idag på EF som löd "Vi skulle få fina barn tillsamans". Det fick mig att tänka tillbaka på allt det magiska för en stund.

Nu är det gå ut och gå som gäller, dock i lungt tempo med tanke på den fysiska hälsan.

Må väl alles!

R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0