Magaluf - tackarrr!

11 juli '07.

Stranden, havet, hotellet (Vista Sol), kvällarna, solnedgångarna, middagarna, mornarna, baugetterna, vännerna, människorna, utekvällarna, drinkarna, kärleken, stämningen, balkongerna. Fyll gärna på om jag glömt något! Det finns inget som slår känslorna man upplever därborta.
När jag hör Magaluf ryser jag, lite den där känslan då man är kär och hör den andres namn, man blir varm i hela kroppen. En vädjan till Oskar: Sluta sjung karaoke, ta ditt ansvar du som är ledig, att istället kolla upp när vi åker. Du är bättre organisatör än sångare. 


Titta och njut:

     
     
     
     
     
     

     
     
     


...när var det vi åkte?

Peace.

R.


Kommentarer
Postat av: Malin

hej!
helt underbara bilder! måste fråga vem på bilderna du är, och när ni var där? kram

2007-07-12 @ 11:19:23
Postat av: Oskar

Men vad i hela...
1. Jag har aldrig sjungit - och kommer aldrig att sjunga - karaoke. Definitivt inte publikt.
2. Är det läge för en Mallisresa? Jag har ju trasslat in mig i weekendträsket.
3. Bilderna gör mig tokig. Tokig.
Tacksam för svar.

2007-07-12 @ 15:45:21
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Ryan

Malin:
Kul att Du gillade bilderna! Vi var där förra sommaren, alltså 2006 - men var även där 2005.
Haha, jag är negern. : P
Kram.

2007-07-12 @ 23:53:28
URL: http://ryanh.blogg.se
Postat av: Malin

jaha så ni har varit där flera gånger? nice nice! vi tänkte åka ner i sommar om det finns några resor kvar förstås, typ sistaminuten. ska ni tillbaka dit nu i sommar? vore kul att träffa och festa med er som kan stället!;) puss!

2007-07-13 @ 15:56:08
Postat av: Lina

Hej Ryan..Härliga bilder!! ååh vill tillbaka :) / lina

2007-07-13 @ 21:47:54
Postat av: Ryan

Nemen hej Lina!
Antar att det är Lina från V-ås?
Om det så må vara så; ja jag vill med tillbaka - helt sjukt mycket! Vi ska upp idag och kolla resan.
Blir det Mallis för eran del igen?
Hoppas allt är väl?
Mvh.

2007-07-14 @ 12:29:40
URL: http://ryanh.blogg.se
Postat av: Lina

Hej Ryan:) Japp det är den lina !! :D Åh vad avundsjuk jag blir på er! Vill också tillbaka!. Nej tror inte det blir så den här gången, jag åker till usa på måndag! Men vi lär ju ha någon mini-reunion nån gång! Vore kul och se er! :) Ha det bra därnere nu! Hälsa allt från oss ;) Kram!

2007-07-14 @ 20:32:51
Postat av: Ryan

Lina:
Jasså USA? Det lät verkligen inte fel! Vad har Du för planer därborta, semester?
Mini-reunionen är läge att vi fixar, innan Lynn åker till Italien! Ja det vore kul att träffa er igen!
Ja, och ha det så bra Du i USA. Det ska jag!
Kram!

2007-07-15 @ 11:02:49
URL: http://ryanh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0