Indigo & utomlands.

20 juli '07.

Vi har ikväll befunnit oss på Indigo och snackat lite skit. Trevligt må jag säga ibland. Det vart mycket Magaluf-minnen-snack. Efter det begav vi oss till Oskar - jag och Sebbe för fortsatt snack dock om vart vi ska åka utomlands denna sommar. Lutar åt Spanien och ospecifierat. Kan bli spännande, men vi får la se.
Vi är lite inne på det här med att "ta seden dit man kommer".

Som Oskar beskrev det:

Vi hamnade på en vingård: Okej, vi lär oss allt om vin.
Vi hamnade i Magaluf: Okej, vi festar.
Vi hamnade i Bulgarien: Okej, vi försöker överleva.

Vi ska upp på stan imorgon och kolla vart det kan bära av. Det är bara max 2 veckor kvar till semestern. Läge.
Ge mig sol, strand, fint vatten - sedan är jag f*n nöjd.

image52
Bilden är tagen på Magaluf, Royalbeach, 2005.


Hejsi!


Kommentarer
Postat av: Liza

ahh vet men man kan ju inte göra alla rätt :P vad gjorde du uppe så sent din sjukling, du måste vila!!! haha som en jekla mamma här :P hehe... jag blir ju inte liiiite mer sugen på att åka nu till Mallis!!! du plågar ju dig själv som inte ska dit!elleeer? skillnad för mig som bara har några dagar kvar ;) hörs sen!

2007-07-21 @ 13:08:18
URL: http://LizaG.blogg.se
Postat av: heh

Ken docka!!!

2008-02-28 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0