Oh Yes!

6 augusti '07.

Första dagen på del 1 av  semestern, har en vecka till senare och den ska förvaltas utomlands.
Vaknade upp utvilad och till en viss grad bakis denna morgon - länge sedan må jag säga, alltså att jag är utvilad, säkert 6-7 veckor.
Detta skall firas med en stor och nyttig frukost.
image70
Igår:
Bra dag. Först Marieberg med Seb sedan vidare till IKEA och inhandla grejer man inte behövde. Där snackar vi om ett företag som kan "merförsäljning". Omöjligt att gå i varuhuset utan att inte plocka med sig något - i mitt fall vart det något med stort plural.

På kvällen begav Oskar, Jim, Jonas och jag oss till Magnus Berglunds 30års firande på Klaras. Riktigt kul var det. Jag avslutade denna afton lite tidigare än planerat för att bli upp hämtad av N. Helt och hållet mitt beslut, och det på grund av missförstånd från min sida tidigare under dagen.

Trevlig hade vi. Max satt där den skulle - tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0