Indigo

24 augusti '07.

Hemkommen från träningen och ska precis hoppa in i duschen.
Måste bara säga att f*ck vad innebandy är kul. Nu andas- , äter- , lever jag innebandy.
Hade jag inte haft innebandyn hade jag fan gått under denna sommar. Det vet jag.
Innebandyn har alltid blivit min räddning - från allt, allt skit.
Nu som sagt går det förjävla bra.
Det är ändå långt långt kvar till mina målsättningar. "Man ska aldrig nöja sig med det som är bra, utan alltid sträva efter det bättre".

Till helgen vankas det matcher, ska bli grymt kul att få leka av sig lite. Får se om vi håller måttet - vilket jag tror att vi gör. Man ska aldrig ta ut segern i förskott dock.

Nu är det dags för Indigo med boysen, jag dör när jag tänker på mina honungsmarinerade kycklingspettar med den söta ayolidippen samt de friterade potatisarna och tzatzikin (nu har jag säkert stavat mega fel, men skitsamma).
Ge mig mat nu!

image89


Hej!

R.

Kommentarer
Postat av: Anna

Go Ryan, Go Ryan, go go...
Nej men seriously, skitbra att du har den inställningen och att du har sporten. Önskar att jag också hade något som jag satsade på till 100% när jag hade problem, men näe.. än så länge kommer jag inte på något.
Lycka till!
Kram/ Anna

2007-08-24 @ 20:41:48
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Liza

ååååh va gott det där lät!! Nu blev man ju inte lite hungrig!! fast skulle inte sitta fel med en sallad heller från Bara vara :) mums va gott! Så måste jag ju bara rätta dig återigen i ditt uttal angångende Indigo, du vet ju att det uttalas Iiiindiiiigoo.

2007-08-25 @ 14:07:28
URL: http://LizaG.blogg.se
Postat av: anonym

sager det aterıgen fy vılken trakıg blogg du har haha! har har jag gatt hela dagen o ba: ah vad rolıgt jag ska sıtta vıd datorn tıo mınuter bara jag far lasa ...du gjorde mıg besvıken. (ps: du har bade kajsas o palles nr men ınte ett enda sms?)

2007-08-27 @ 17:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0