"Denna blogg är tillägnad henne - och hennes är tillägnad mig".

9 augusti '07.

Trött är ett av orden som jag känner när jag läser vissas bloggar. Eller jag kanske borde känna en viss empati och inte  ironisera och bli trött på det hela. Jag vet inte, känns bättre att ironisera skiten.
Så här är det. När jag läser dessa bloggar så står det alltid om den andre vännen, ett mindre men oftast ett större stycke som beskriver hur mycket den andre betyder för denne och vice versa. Jag menar verkligen att det står det i ta mig fan varje inlägg.
Allvarligt. Visst är det gulligt men en liten notis om den andre ibland, men vafan VARJE JÄVLA INLÄGG! Lägg ner. Det är  konstant tillägnat låttexter och kommentarer. 
Det patetiska är att det bara är 2 kanske 3 personer som läser deras bloggar, varav det bara är dem två själva som kommenterar varandras inlägg.

Citerar en kommentar:

"Åh, va jag saknar dig. Sjukt mycket! Vi måste verkligen ta oss själva i skägget och träffas snart! Helt otroligt hur mycket en människa kan betyda för en annan."

Som sagt det kan vara sött ibland, men varje jävla gång är det en sådan kommentar i någon slags form. Nu tänker Ni   "Men läs inte då".
Nej jag vet, men jag har bara på må-få gått in och kollat, men idag var det sista gången.
Tycker dem borde ha som underext,  "Denna blogg är tillägnad henne - och hennes är tillägnad mig".

Härmed är det slutläst iallafall.

Till "Vännerna": Det kanske svider i ögonen nu när Ni läser detta,  jag menar bara väl - eller nu ljög jag, det jag menar är att Ni är patetiska.

Punkt.

R.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Det måste ju vara bättre att kanske ta en fika eller en promenad eller träffas eller göra vad fan som helst ihop.
Men offentliga kärleksbrev, varje dag?
Nej, det dömer jag också ut.
(FEEL FREE TO DÖMA UT MY BLOG OCKSÅ!)

2007-08-10 @ 00:24:10
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Carolina

Ja, visst är det sjukt hur meningslösa bloggar kan vara! Jag skall från och med nu bara lägga upp titlar på låtar och bilder på mig själv där jag sedan förklarar va fan jag har på mig för kläder varje dag. Sedan skall jag skriva om 25 olika tjejer, dock ej några namn, det är de inte värda, och beskriva hur bra de är. Lite otrohet, eller ja, ganska mycket, på det också. INTE.
Vem är patetisk Ryan?
Jag skriver hur jävla mycket jag vill om vad och vem jag vill, i min blogg. Om det är så jävla jobbigt och meningslöst att läsa, varför gör du det då? Och varför ödslar du ens tid på att skriva ett helt inlägg om bara detta? Är det avundsjuka? Brist på uppmärksamhet?
Jag trodde ärligt talat inte att du kunde sjunka lägre än vad du redan gjort efter allt du gjort mot Sara!

2007-08-10 @ 13:20:41
URL: http://carolinacarlsson.blogg.se
Postat av: Erica

Jag har knappt ord, Ryan. Eller, jo det har jag. Jag har mycket och säga. För det första att du ens kan med och döma mäniskor du inte ens har träffat, för en jävla blogg? Att du ens lägger energi på att skriva ett helt inlägg om oss i din egna blogg? Skulle tro att det faktiskt är du som inte har så mycket och skriva. Istället visar du upp dig själv på bild och din outfit nästan varje dag, du bara skriker efter uppmärksamhet och bekräftelse när du gör det. Och om jag skriver så mycket om endast mina vänner varför läser du det? Tror du att det är för dig jag skriver? Knappast! Jag skriver mycket hellre om mina nära och kära, och om människor jag tycker om, än att visa upp själv i en blogg varje dag. Jag kan säga så här, en mer utseendefixerad människa har jag nog fan aldrig skådat.
Spelar det någon roll om jag har en låttext varje dag i min blogg? Känner jag att jag vill ha det, ja då har jag det? Jag tänker inte sluta med detta bara för att Du säger det. Det är nog bara du som faller för grupptrycket här.
Förresten, kalla mig aldrig för din vän. Vi har aldrig ens varit det.

2007-08-10 @ 13:27:24
URL: http://ericalewinson.blogg.se
Postat av: Ryan

Carolina:
1. Du får skriva precis vad Du vill i din blogg - jag har inte påpekat något annat.
2. Håll dig till ämnet och det som är relevant, mitt förhållande med Sara har inget med detta inlägg att göra.
Erica:
1. Som jag skrev till DIN VÄN Carolina - även Du får skriva vad Du vill i din blogg. Jag precis som Du får reagera hur man vill. Du tycker jag är utseendefixerad - jag håller med. Skulle Du också behöva vara.
2. Jag kallar inte dig vän - har aldrig gjort det och med all sanolikhet aldrig kommer göra det. Utan att i språkligt sammanhang använt "vännerna" som synonym på dig och Carolina.

2007-08-11 @ 02:42:49
URL: http://ryanh.blogg.se
Postat av: Oskar

Ett bloggkrig har sett dagens ljus. Jag avvaktar och intar ett behörigt avstånd, sätter mig i soffan, tar fram popcornen.
Ahh.

2007-08-11 @ 17:05:57
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Carolina

Jag har aldrig heller påstått att ditt och Saras förhållande har något med inlägget att göra. Kopplingen fanns däremot mellan att sjunka lågt, dels med inlägget och dels med vad du gjorde mot Sara.
Att skriva "Skulle Du också behöva vara" angående utseendefixering till Erica tyder än en gång på vilken låg nivå du ligger på.

2007-08-11 @ 19:08:17
URL: http://carolinacarlsson.blogg.se
Postat av: Ryan

Carolina:
Alltå menar Du att tycka till är att sjunka lågt. Då borde Du inte kunna läsa tidningar, kolla på tv eller läsa bloggar överhuvudtaget. För att tycka till är precis vad jag har gjort - och precis vad resten av världen gör dagligen.
Sedan får Du GÄRNA klargöra för mig vad det är jag gjort mot Sara som är så hemskt. Att Du nämner otrohet och henne i samma kommentar finner jag ingen som helst logik i. Jag ser ingen som helst koppling till att mina handlingar mot Sara är relevanta att ta upp i denna argumentation - jag kan dementera att jag varit otrogen, utan bara gått in på hennes Efterfest.com utan att jag tillfrågade henne först. Och det är något jag står för men ångrar djup eftersom jag vet att det är fel.
Är det din bakgrund till att involvera Sara i detta så finner jag dig inte bara patetiskt längre - utan också inkompetent till att föra en vuxen argumentation på rätt nivå. Men det är väl för mycket begärt av någon som innehaver ett konto på Lunarstorm.se - eller vad säger Du, "Rumpetoss"?
Lär dig att ta kritik och hålla dig till det som är relevant - och håll Sara utanför detta, tack.

2007-08-12 @ 17:33:45
URL: http://ryanh.blogg.se
Postat av: Oskar

Rumpetoss, haha. :)
Tar en näve popcorn till. Fan vad jag saltade bra.

2007-08-13 @ 00:05:42
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Liza

Hahaha, lunar och rumpetoss!!! det visar vilken nivå hon ligger på!

2007-08-13 @ 00:11:25
URL: http://LizaG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0