Bra - bara bra.

5 augusti '07

Jag lever. Tro inte att jag har försvunnit. Har bara haft mycket att göra denna vecka att jag inte orkat tagit mig an detta.

Kortfattat har denna vecka varit lång, jobbig men också haft inslag av väldigt positiva företeelser.
Vi har äntligen gått in i hall med innebandyn - skönt att slippa försäsongen utomhus.
Har också umgåtts med en väldigt bra person till och från denna vecka. Personen har fått mig att tänka i andra banor, dimensioner och även ändrat mitt perspektiv på saker och ting ganska markant. Stor gjort med tanke på att man är väldigt konservativ i mellan åt.

Du är bra.

Det är roligt att folk man möter dagligen läser denna blogg "i smyg" utan ens vetskap. Kul för Er!

Må väl!

R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0