Ryan by night

Ligger i sängen och kan inte sova. Har legat med iPod Touchen och kollat runt på nätet samt på Youtube. Det finns mycket skit där ute.

Till saken.
Alltid när jag ligger så här vaken om nätterna kommer dem mest kreativa tankar upp - på gott och ont. Härom natten låg jag uppe ett par timmar och från ingenstans kom på en produkt som inte finns på den marknaden den behövs på. Denna produkt är riktigt bra om man tänker efter. Jag har nämt denna produktidé till en person hitills. Han trodde att detta kunde bli stort. Han har fel. Detta kommer bli stort. Jag skulle ljuga om jag sa att denna produkt inte är "one of a kind" inom dess tilltänkta segment. Jag vet att den behövs, jag vet att efterfrågan finns. Jag vet att den kommer göra nytta.
Jag har en magkänsla om att detta är mitt kall - min start till Den första miljonen.
Har redan skrivit ner en utförlig checklista på vad som exakt måsta göras för att få denna idé att börja rulla.
Mina damer och herrar, det här är bra! RIKTIGT JÄVLA BRA!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Alla idéer är alltid så himla bra när man ligger i sängen och ska sova. En gång tänkte jag bygga en egen snowboard. Skrattade åt mig själv när jag vaknade.

Vad tycker Du om din idé idag? Kram

2008-01-26 @ 10:41:36
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Anna

Ryan, ett ord; SATSA!

Mamma håller också på med sin grej nu. Hon kom också på den bara sådär och vågade inte satsa på den på ett bra tag, sen tog hon tag i det. Nu har hon patent och har blivit kontaktad av intresserade företag. Det går om man vill!

Om du vill kan du läsa om mammas uppfinning på ekonomynyheterna. Sök på "Jelena Döhmers" på google och ta den första, ekonominyheterna.

2008-01-26 @ 18:21:40
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Ryan

Oskar: Idén känns fortfarande riktigt bra.
Kram.

2008-01-27 @ 01:21:41
URL: http://ryanh.blogg.se
Postat av: Filippa Samuelsson

Vad kul Ryan!

2008-01-27 @ 19:44:34
URL: http://filippasamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0