Location, location, location.

Jag har efter många om och men äntligen bestämt mig. Jag kommer flytta.
Då menar jag inte till en annan lägenhet utan till ett annat land. Jag fick för cirka en månad sedan (innan jag åkte till Kanada) ett lukrativt erbjudande om att jobba och utveckla innebandy i Australien, rättare sagt Sydney, genom Salmingsports.
Fördelarna är många och nackdelarna är få.

Betald lägenhet i Sydney.
Bra lön.
Leasad bil.
Varmt land.
Nytt land.

Flytten är planerad den 3 september. Älskling har bestämt sig för att göra mig sällskap.
Kontraktet jag skriver på är till en början på 9 månader. Sedan hurvida det går kan jag förlänga eller bryta det.

Detta känns grymt bra.

279570-351
Peter Runnestig och jag i Sydney, Darling Harbour. Nov '07.

Kommentarer
Postat av: Anna

VAAAAA? Nej, varför ska du det?!

Men jaha, kommer du fortsätta blogga?

Sköt om dig!

2008-04-01 @ 13:14:27
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0