The Indigo

Igår befann vi oss för ovanlighetens skull på Indigo.
Jag kan inte sluta berömma deras mat. Visst jag är väldigt ensidig när det gäller mina beställningar från deras superba meny - men vafan jag vet vad jag vill ha.

Jag beställer alltid in samma. Vilket är:

1. Vitlöksbröd (Vitt frenchbröd med ostgratinerad vitlök)
2. Patata con Aioli(?) (Sliceade friterade potatisar med Aiolisås) *
3. Pincho de pojo (Honugsmarinerade kycklingfiléer på spett med pepparsås)
4. Sol (Jag dricker vanligt vis inte öl men denna gör att maten smakar sjukt bra)

* Vanligtvis beställer jag in extra mycket pepparsås eftersom den passar perfekt
med de friterade potatisarna.


Filmen är från den 12 okt -07.

Kommentarer
Postat av: Liza

Äh bara att fortsätta & hylla maten där! det är ju förjevlans gött ju! =)

2007-11-10 @ 18:18:45
URL: http://LizaG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0