Grow up girls

Ni som följt min blogg den senaste veckan har sett att det
pågått ett mindre "bloggkrig" mellan mig och två* helt abstrakta människor här.
Härmed avslutar jag detta totalt onödiga samt melodramatiska "krig" med att säga till de två 
tragiska människor som inte kan ta kritik och inte skilja på sådant som är relevant att:

För mig är betyder Ni lika mycket som någon Sverker i Haparanda eller någon Vladimir i Ryssland, därför drog jag inte mig för att skriva mitt inlägg om Er.
Detta är en blogg där jag vädrar mina åsikter och detta var en åsikt som legat latent inom mig ett längre tag men som jag kände blev aktuellt att ta upp med tanke den skrattretande känslan jag fick då jag läste Era bloggar.
Jag accepterar Er reaktion, men vissa av era påhopp fann jag ingen som helst logik i.
Måste berått på att Ni rent intellektuellt saknade grundläggande förmågor att kunna föra en vettig dialog.
Istället lät Ni erat inre barn föra Er talan.
Som jag nämnt tidigare så måste Ni  växa upp och lära Er att ta kritik -  som i detta nu men även i framtiden. Världen utanför Vårgårda och Borås är inte alltid så snäll som man vill att den ska vara. Jag har inget emot Er personligen men jag har nu fått en bild av Er som dessvärre inte är allt för positiv, vilket jag förstår är ömsesidigt.  Men jag känner att  hysa agg mot några jag aldrig träffat bara är onödigt.
Fortsätt skriva om hur mycket Ni betyder för varandra i varje inlägg, så ska jag fortsätta skriva om mina tjejer, mina kläder, otrohet, avundsjuka, min avundsjuka på Er och även lägga upp bilder på mig själv som skriker efter uppmärksamet.

image78

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Med vänlig hälsning

Ryan.

_________________________

* Erica och Carolina.

Hela storyn:

1: Denna blogg är tillägnad henne - Hennes blogg är tillägnad mig
2: Att göra imorgon
3: Grow up girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Trackback



RSS 2.0